کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ضبط صفحه نمایش با کیفیت حرفه‌ای با Action

Action! یک نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش ویندوز است که به شما امکان می‌دهد فعالیت‌ های دسکتاپ خود را با کیفیت عالی ویدیویی HD پخش زنده یا ضبط کنید. با Action! می‌توانید بازی‌ ها، ویدیوهای پخش‌ کننده وب، موسیقی، اسکرین‌ شات‌ ها و همچنین صدای میکروفون را ضبط کنید و دوربین وب را اضافه کنید.

Mirillis Action! حالت Greenscreen را به شما می‌دهد. اکنون می‌توانید هنگام ضبط با دوربین وب، پس‌ زمینه را از ویدیوی خود حذف کنید. برای این کار نیازی به دوربین خاصی ندارید - فقط به نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش Action! و هر پس‌ زمینه رنگی ساده نیاز دارید که راه‌ حل بسیار ارزان‌ تری است و نتایج مشابه یا حتی بهتری می‌دهد.

 

ضبط صفحه نمایش با کیفیت حرفه‌ای با Action

 

عملکرد عالی و استفاده از GPU توسط Action! امکان ضبط ویدیوی بازی HD در زمان واقعی با روان‌ ترین حالت را فراهم می‌کند. نرخ فریم فعلی و متوسط بازی (FPS) را در حین بازی نمایش دهید و نتایج بنچمارک خود را ذخیره کنید. Action! استاندارد جدیدی را برای عملکرد و تجربه کاربری نرم‌ افزار ضبط دسکتاپ در زمان واقعی تعریف می‌کند. ویدیوهای HD با نرخ فریم بالا را از فعالیت‌ های دسکتاپ و برنامه‌ های خود ضبط کنید، توضیحات صوتی میکروفون را اضافه کنید و به راحتی آموزش‌ های عالی ایجاد کنید.

ویدیوها را از وب‌ سایت‌ ها و سایر برنامه‌ ها در زمان واقعی ضبط کنید. یکی از پروفایل‌ های از پیش تعریف شده را انتخاب کنید و یک دکمه را فشار دهید تا ضبط‌ های خود را به فرمت‌ های محبوب، دستگاه‌ های چند رسانه‌ای مورد علاقه، فیسبوک یا یوتیوب صادر کنید. از صادرات سریع ویدیو با شتاب سخت‌ افزاری با فناوری‌ های NVIDIA NVENC، AMD APP یا Intel Quick Sync Video استفاده کنید.

ضبط‌ های خود را به سرویس‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی محبوب مانند یوتیوب و فیسبوک صادر و آپلود کنید. Action! پروفایل‌ های صادرات از پیش تعریف شده برای یوتیوب و فیسبوک را ارائه می‌دهد، فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا ضبط‌ های خود را سریع و آسان به سرویس مورد علاقه خود صادر و آپلود کنید.

Action! از ضبط ویدیو با رزولوشن‌ های بالا پشتیبانی می‌کند، از ضبط صفحه نمایش 2K، 3K، 4K برای نمایشگرهای تک (پشتیبانی شده برای فرمت‌ های فایل AVI و MP4) تا بیش از 8K (پشتیبانی شده برای فرمت فایل AVI) برای تنظیمات AMD Eyefinity یا NVIDIA 3D Vision.

 

تغییرات نسخه Mirillis Action! 4.41.0:

  1. پشتیبانی از Time-Shift (بافر حلقه) برای حالت پنجره انتخاب شده
  2. پشتیبانی از Time-Shift (بافر حلقه) برای حالت ضبط دستگاه
  3. پشتیبانی از دکمه وسط ماوس به عنوان کلید میانبر
  4. اضافه شدن گزینه صدای شاتر اسکرین‌ شات
  5. اضافه شدن دنباله اسکرین‌ شات‌ های خودکار با فاصله زمانی
  6. رفع مشکلات در حالت ضبط پنجره (انتخابگر پنجره)
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50924 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/18 تعداد مشاهده: 647
سافت گذر